Om de seal zelf te vervangen zal niet moeilijk zijn. Echter zit de moer waar de hardyschijf flens mee vast zit met een specifiek moment vast. Dit moment wordt bepaald door de speling tussen je pinion en gear tandwiel en wordt afgesteld dmv een vervormbare bus in je diff en met speciale momentsleutels die de weerstand aangeven.
Als je dus de moer loshaalt en op een ander moment terugzet, te weinig of te veel, dan zal er dus of meer speling ontstaan tussen bovenfenoemde tandwielen of juist te weinig.
Nou zijn er hier meer mensen die het wel gedaan hebben, bijv om een andere maat flens te monteren.
Als ik er zelf over nadenk zou ik hem op moment losdraaien oftewel bepalen met hoeveel moment hij nu vastzit.
Dan het zaakje vervangen en dan met hetzelfde moment vastzetten. Dat is denk ik het beste wat je kunt doen zonder een nieuwe bus te (laten) plaatsen en opnieuw de juiste speling af te laten stellen.
(Zo zou ik het zelf doen mocht ik daar iets los willen halen
)