[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wiebes Trump : W124 - Van alles wat....

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 20, 2024 9:05 am

Wiebes Trump

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

Wiebes Trump

Berichtdoor MB260E » vr jun 02, 2017 9:50 pm

Vanmorgen belde Wiebes op en daanra Thrump.
Idd , de gare knaken moeten sowieso van de openbare weg af zei Wiebes , maar zijn idd al verdwenen.
Na het zien van van de foto’s van mijn 300D zeiden Wiebes en Kleinsma en Weekers en Fehac en Knak :
Wauw, wat een mooi orgineel onverprutst exemplaar zoals ie ook in de folders strond half jaren 80.
Oogstrelend gewoon.
Ze hadden overlegd met elkaar en willen de regeling na de zomer snel invoeren en dan kom ik speciaal als 1e in aanmerking voor het H kenteken in NL voor auto’s t/m 1987, met camara's enz erbij voor vastlegging van het feit.

Nou zeg , zei ik: dat wil ik helemaal niet.
Ik betaal nu gewoon belasting net als iedereen en geniet er 7 dagen per week van , ook savonds.
Ik stel juist voor :
Auto’s tot 10 jaar factor 1 belasting
Auto’s 10-20 jaar Factor 2 belasting
Auto’s 20-30 jaar Factor 3 belasting
Auto’s 30-40 jaar Factor 4 belasting ( voor Mercedes-voertuigen een verdubbeling dus factor 8 )
Auto’s 40-50 jaar Factor 5 belasting ( voor Mercedes-voertuigen een verdubbeling dus factor 10)

We moeten zo snel mogelijk van die verbrandingsmotoren af en over op vol electrisch.

Dat sloeg in als een bom en was een goed idee en ik zou een bonus krijgen van minimaal 750.000 euro.

Daarna Thrump aan de lijn:
Doe normaal zei hij ,, ik ben zojuist uit het Kyoto verdrag getapt dus alle auto’s ook gewoon weer belastingvrij, geef maar een belletje als ze moeilijk lopen doen het moet maar eens afgelopen zijn allemaal met die onzin , het kost banen , hobby's en zelfs de overheid snijd zichzelf daarbij in de vingers en loopt daardoor inkomsten mis onder de noemer klimaat/milieu ,, kletskoek het gaat alleen om geld en we worden voor de gek en klein gehouden. :handgestures-thumbup:
Avatar gebruiker
MB260E
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 139
Geregistreerd: do feb 04, 2010 5:29 pm
Woonplaats: Cuijk
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1987
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Wiebes Trump

Berichtdoor botten » vr jun 02, 2017 10:13 pm

Zit je te dromen jongen... eet je pizza
Groeten, Roy
botten
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 42
Geregistreerd: zo nov 06, 2016 7:36 pm
Roepnaam:
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Wiebes Trump

Berichtdoor Nico 43 » zo jun 04, 2017 7:50 am

Mijn mening is dat ze de wegenbelasting net als in Duitsland en andere landen bij de benzine moeten doen dan betaald iemand veel als hij veel rijd en weinig als hij af en toe rijd.

Een paar weken geleden hoorde ik een stukje op de radio dat ze weer plannen hebben om kastjes in de auto te maken die je aantal kilometers registeren om dan vervolgens daar belasting over heffen.

Waarom toch allemaal zo moeilijk ik snap er niks van maar ja het zal wel aan mij liggen :whistle:
Mensen met verstand rijden Mercedes
Avatar gebruiker
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 2660
Geregistreerd: zo aug 19, 2012 6:44 pm
Woonplaats: Ermelo
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Wiebes Trump

Berichtdoor Only_Rika » ma jun 05, 2017 8:12 pm

[quote="Nico 43"][/quote]

Dan zie je heel veel mensen in de grensstreek die gaan tanken in Duitsland/België. Dat kan ook niet de bedoeling zijn voor de ondernemers die een tankstation bezitten in de grensstreken. Nu zie je al dat mensen over de grens hun tank volgooien en dat worden er alleen maar meer wanneer de prijsverschillen groter worden. Lijkt mij geen verstandig plan.

Kastjes heeft men in het verleden ook al eens uitgezocht en dat was te ingewikkeld om in te voeren. Laatst kwamen ze met registratie van de gereden kilometers bij elke APK keuring zodat daarop de belasting word bepaald. Dit zal betekenen dat er een groeiende business ontstaat in het terugdraaien van tellerstanden om zo dan belasting betalen te voorkomen.

Huidige systeem voldoet wat mij betreft, auto bezit is altijd duur geweest. Tijdelijke kentekens zoals in Duitsland zou fijn zijn (seizoenskenteken).
Laatst bijgewerkt door Only_Rika op ma jun 05, 2017 10:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Vanwege het niet hebben van onbeperkte ruimte op de forums, niet quoten met een direct er boven staand bericht.
Only_Rika
 


Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten