[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Cardan W123 200D : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 12:22 pm

Cardan W123 200D

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Cardan W123 200D

Berichtdoor RolandKersten » ma jun 12, 2017 11:47 am

Hallo sleutelaars,

Een vriend van mij heeft een W123 200D.
Hij heeft of denkt dat hij problemen heeft met zijn cardan.
Nu ben ik zelf niet zo thuis in de diesels en cardans.
Zelf heb ik een E220 W124 benzine en mijn cardan fluit wat rond de 100 kmh.
Maar mag ook wel na 350 k.
Maar bij hem fluit hij niet, bij 90 kmh en gas los laten, begint hij te brommen.
Weet ook niet of het wel de cardan is, je zou zeggen een lager.
Toch denkt hij dat het vervangen van de cardan een oplossing is.
Zijn er nog manieren om de cardan te testen?
De steekassen zijn al vervangen.
Weet iemand hier raad, of heeft meer ervaring met de cardan.

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Ro
RolandKersten
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 358
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 11:00 pm
Woonplaats: Waalre
Roepnaam:
Type wagen: E220T
Bouwjaar: 1996
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Cardan W123 200D

Berichtdoor MajikSimon » wo jun 14, 2017 12:29 pm

hardyschijven/ ophanging cardan al gecheckt? kan aardig wat speling inzitten en de klok/ diff zelf geeft eerder zing en jank geluiden en joelen bij ca 120 e-130 en hoger en veel minder vaak gebrom...
MajikSimon
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 172
Geregistreerd: di apr 13, 2010 4:38 pm
Woonplaats: Rotterdam
Type wagen: 200E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast