[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
RJG : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 10:56 pm

RJG

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

RJG

Berichtdoor RJG » zo jul 16, 2017 6:59 am

Hallo iedereen.

Het klopt, ik wordt lid van een W124 forum terwijl ik zelf een W203 heb. Mijn auto is een sportcoupe die ik al had sinds de teller op 57d km stond. Nu 7 jaar later staat die op ruim 266d km en ik ben hem nog lang niet zat.

Het was ook mijn eerste Mercedes en door deze auto heb ik het mercedesvirus te pakken. Het liefst wil ik ook niets anders meer!

Ik zoek nu al een paar maanden naar een mooie W124 TE met een 6 cilinder. Ik heb al bij een paar TE's gekeken, maar die waren helaas al in staat van ontbinding. Mijn eisen zijn ook pittig want hij moet naast netjes van voor 1987 zijn; een automaat hebben; een schuifdak hebben en bij voorkeur een 6 cilinder met veel opties.

Nu zat ik gisteren te googlen en kwam volgens mij de beste kandidaat tegen op dit forum. Vandaar dat ik maar besloten heb om gelijk lid te worden en te kijken of dit hem is.

Een fotoje van mijn Sportcoupe'tje volgt nog voor de liefhebbers. Op het moment heeft die wel W124 wieldoppen :)
RJG
 


Re: RJG

Berichtdoor Patje-300e » zo jul 16, 2017 7:54 am

Hee welkom hier!

Met een Mercedes virus zit je hier helemaal goed.
Toevallig zag ik gister avond een mooie voorbij komen op forum hier.
300TE met een beetje werk maar van 86 en veuuul opties!

Gr patje
Patje-300e
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten