[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Kachel werkt niet goed : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 12:49 am

Kachel werkt niet goed

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Kachel werkt niet goed

Berichtdoor JvanLierop » vr jul 28, 2017 8:56 pm

Tot op heden werkte de kachel alleen met warme lucht tenzij ik een (beunhaas)kraan dichtdraaide in de motorruimte. Vandaag heb ik op de sloperij een duoventiel gehaald, deze lijkt te werken. Als ik de stekker aan sluit komt er 2 maal een klikgeluid uit.
Daarna heb ik de printplaat van de kachelbediening losgehaald om ervoor te zorgen dat de wieltjes ook werken als er aan wordt gedraaid. Als ik de auto start zonder de printplaat komt er hete lucht in de auto. Zo gauw als ik de printplaat aan sluit is werken beide wieltjes en is de temperatuur te regelen. Echter, na een klein stukje te hebben gereden komt er alleen maar koude lucht of alleen de rechtse blijft koud en de linkse werkt wel.

Waar moet ik het probleem gaan zoeken?

Mvg
Jeroen

UPDATE:
Ik heb zojuist alles teruggemonteerd, nu blijft er koude tot licht warme lucht uit de kachel komen. De stand van de wieltjes heeft wel degelijk invloed, het wordt tijd om een andere printplaat te vinden.
JvanLierop
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 21
Geregistreerd: vr jul 28, 2017 12:21 pm
Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron