[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Uit de winterslaap : W124 - Van alles wat....

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 7:57 pm

Uit de winterslaap

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

Uit de winterslaap

Berichtdoor Ton200TE » zo apr 08, 2018 9:20 pm

Mijn combi heeft sinds begin december in de garage gestaan met de accu los. Toch een beetje spannend om hem na 4 maanden weer tevoorschijn te halen, zou je denken.

Maar nee hoor, accu erop, starten en alsof hij gisteren was weggezet, meteen lopen.

Bij de eerste paar honderd meter hoorde ik een van de remschijven tikken, na een paar keer flink remmen was dat ook weg.

Heerlijke paar kilometers gereden, de eerste van dit jaar. Wat zijn het toch geweldige auto's.
Ton200TE
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 72
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 5:02 pm
Woonplaats: Rotterdam
Type wagen: 200TE
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Uit de winterslaap

Berichtdoor 300TDT » di apr 10, 2018 6:24 am

Ik heb vorig weekend rondje met mijn 320TE gereden laatste start was in januari terwijl hij ook al van december in stalling staat, ik haal ook altijd accu klem los en dacht de vorige week ook wel dat de accu plat was, maar nee hoor 2x op contact gezet en hij liep gelijk. Blijft toch heerlijk die 220pk.
300TDT
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 602
Geregistreerd: do dec 27, 2012 4:25 pm
Woonplaats: Stramproy
Roepnaam:
Type wagen: 300TD Turbo
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten