[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Injectorhulzen : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di maart 19, 2024 7:26 am

Injectorhulzen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Injectorhulzen

Berichtdoor Suleyman » wo mei 23, 2018 12:00 pm

Ik heb een probleem met mijn injectorhulzen.
Ik wilde onlangs mijn injectoren vervangen en na het demonteren van de oude injectoren kwam ik erachter dat er geen hulzen inzitten.
Vandaar dat de auto veel zoop en slecht liep.
Bij de dealer nieuwe rubbers en hulzen gehaald op chassisnummer maar de hulzen zijn te kort.
De dealer kan in zijn systeem geen langere hulzen vinden.
Wie kan mij helpen om de goede hulzen te vinden.
Mijn dank is groot
Suleyman
 


Re: Injectorhulzen

Berichtdoor Suleyman » do mei 24, 2018 8:49 am

Beste leden
De hulzen die ik zoek moeten in zijn geheel in de cilinderkop vallen ongeveer 60mm anders vallen de injectoren niet in zijn geheel in de cilinderkop
Bedankt alvast
Suleyman
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast