[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Jodocus : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 1:48 am

Jodocus

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Jodocus

Berichtdoor Jodocus » za jun 02, 2018 3:54 pm

Hallo mensen,
ik ben Joost uit Elst (Gld).
Sinds vorige week heb ik een 230E. Deze heb ik gekocht bij een dealer-tussenhandelaar uit Huissen, het leek hem een leuke bak voor een liefhebber.. inderdaad.
De Mercedes is geïmporteerd in 2011 en sindsdien heeft hij 1 eigenaar gehad en hij is onderhouden in Westervoort.
Het klokje staat op 78000 km, in het boekje is terug te vinden dat het klokje ergens rond diezelfde stand is vernieuwd, dus laat het 180.000 km zijn. Meer kan ook, dat is helaas bij import altijd een mysterie en het interesseert met eigenlijk niet veel. Al het klokwerk werkt goed, alleen het uurwerkje staat stil.
Het interieur ziet er erg strak uit, bijna als nieuw, met stof in de beroemde kleur groen.
De auto heeft een werkend elektrisch open dakje. Het rubber is wat aangetast door verwering. Ik heb het schoongemaakt en met een stift om rubber soepel te maken ingesmeerd, maar het liefst zou ik het willen vernieuwen. Het dak lekt nog niet en dat wil ik graag zo houden.
Het exterieur is ook heel netjes en voor het oog roestvrij. Als je goed zoekt, is er wel degelijk roest te vinden. De roest is verdeeld over de hele auto, aan elke zijde wel ergens een klein plekje dat aandacht en op termijn liefde nodig heeft.

Het lijkt me leuk om iemand in de omgeving te treffen met een W124 zodat we bijvoorbeeld onderhoudservaringen kunnen uitwisselen. Ik hoop ook een garage te vinden die deze auto zorgvuldig maar ook tegen een goede prijs kan onderhouden.

Ik heb ook een Volvo V70 uit 1999, een 2500cc, vijf cilinder. Hiervan ben ik de tweede eigenaar. Deze auto gebruik ik als gezinsauto. De Mercedes als plezierauto.

De foto's plaats ik snel, zodra ik weet hoe dat moet.

Vriendelijke groet en misschien tot ziens.
Jodocus
 


Re: Jodocus

Berichtdoor Bram Jansen » za jun 02, 2018 10:52 pm

Welkom Joost, leuk voorstel verhaal :handgestures-thumbup:
Bram Jansen
 


Re: Jodocus

Berichtdoor Nico 43 » zo jun 03, 2018 9:16 am

Hallo Joost welkom en je hebt een mooi verhaal ik woon in Ermelo niet zo erg ver weg en heb ook een 230E alleen heb ik er nooit wat mee :D
Mensen met verstand rijden Mercedes
Avatar gebruiker
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 2660
Geregistreerd: zo aug 19, 2012 6:44 pm
Woonplaats: Ermelo
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Jodocus

Berichtdoor Estrella » zo jun 03, 2018 6:56 pm

foto's graag!

Succes met je project en welkom!!


-Estrella-
Estrella
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron