Nee, helaas.
De oplossing voor jou ligt in een houten blokje onder je gaspedaal en max. 100 km/uur rijden.
(Of een 200D blok erin leggen, scheelt ook enorm, rij zelf nu 1 op 20 met dit weer)
Of je wordt de eerste die een 90 liter sedan tank achter de achterbank leuning zet, kost wat werk en kost je wat ruimte maar dan kom je iets verder. Wat rijdt hij eigenlijk, zo'n 1 op 10 a 11 schat ik gezien de kilometers die je opschrijft.
Zonder gekheid, rijstijl aanpassen kan al een berg schelen.
Maar volgens mij gaat dat zeker straks met grotere plunjers helemaal moeilijk.
Vind het wel apart dat je er alles aan doet om meer diesel door de motor te jagen en dan vervolgens klaagt dat je tank zo snel leeg is, mmmmm, apart. 1 + 1 is meestal 2 en dat geldt voor dit ook natuurlijk.
Ook al was er een 90 liter tank voor een station dan ging je waarschijnlijk de 900 km nog niet halen als de diesel straks bijna vanzelf de cilinders in loopt
.
Denk als je echt iets groters wil dat het aftermarket wordt als er ooit zoiets gemaakt is of zelfbouw. Nadeel is denk ik bij een station dat je weinig ruimte hebt om iets groters op de originele plek weg te hangen.
Dan wordt het al gauw ergens binnenin als extra tank aan de zijkant oid.