[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Baltic sea rally : Op reis met mijn W124

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 11:50 am

Baltic sea rally

Hier kun je reisverhalen met foto's kwijt die je met je W124 hebt gemaakt.

Baltic sea rally

Berichtdoor Johannes » za okt 06, 2018 9:25 pm

Mijn 200D heeft 5 jaar stil gestaan, ( en ik ook op het forum) onder een lakentje in een hoek van de schuur. Nu het plan gevat om de baltic sea rally te gaan rijden met een vriend samen. Circa 8500 km in 17 dagen door skandinavie naar de de Noordkaap en via Rusland Polen weer terug. Voorwaardes zijn; auto minstens 20 jaar aut, géén navigatie en géén snelwegen. Ik heb me al ingeschreven....
Vorige week een accu geplaatst en de motor sloeg ogenblikkelijk aan. Bijna alles werkt nog.
Nu alle vloeistoffen verversen,banden vervangen en een half jaartje rijden om te kijken of alles blijft werken.... Ik denk dat mijn trouwe Benz dit wel aankan... en ooooohhh wat loopt deze motor toch prachtig.Net een klok.
Antenne werkt niet goed maar zag dat er een Hirschman setje voor te koop was. Centrale vergrendling werkte niet meer maar bleek een zekering.... Zie er naar uit...
Avatar gebruiker
Johannes
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 217
Geregistreerd: di nov 30, 2010 4:12 pm
Woonplaats: Prov. Noord Holland
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Baltic sea rally

Berichtdoor RNRS001 » zo okt 07, 2018 7:04 am

Door Rusland en geen snelwegen? Er is vaak maar 1 weg vanaf Rusland tot aan de Baltische grensplaatsen. En dat is dan de provinciale weg, nationale weg, snelweg, oprit...vluchtstrook. Of ga je écht via alle binnendoorwegen? Dan wens ik je zonder navigatie veel succes. :P
RNRS001
 


Keer terug naar Op reis met mijn W124

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron