[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Laudi : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 9:10 pm

Laudi

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Laudi

Berichtdoor Laudi » zo okt 11, 2020 10:13 am

Goedendag Mercedesliefhebbers,

Mijn naam is Erik en ben al van jongs af aan Mercedesliefhebber echter pas sinds enkele maanden
mijn eerste Mercedes aangeschaft. Het is een 230E sedan uit 1990 en in nog nette staat.

Ik ben liefhebber van de oudere modellen zoals de W123 en W124.

Ik vind ik het leuk om me in de techniek te verdiepen maar ben niet echt zelf een sleutelaar.

Ik ben lid geworden van de club om ervaringen en informatie met elkaar te delen.
Ik hoop dat ik mijn steentje hieraan bij kan dragen.
Laudi
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 2
Geregistreerd: za okt 10, 2020 7:11 pm
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Laudi

Berichtdoor Bram Jansen » za okt 17, 2020 8:53 pm

Welkom Erik :handgestures-thumbup:
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron