[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Keerring krukas aan vliegwiel zijde vervangen om603 : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 7:56 am

Keerring krukas aan vliegwiel zijde vervangen om603

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Keerring krukas aan vliegwiel zijde vervangen om603

Berichtdoor Onspietje » wo nov 04, 2020 5:45 pm

Hallo Mercedes fans, ik heb in mijn boot een OM603 (zonder turbo) staan waar mee ik al bijna 30 zonder problemen vaar. De afgelopen tijd kwam er zwarte smeerolie onder de motor te staan. Nu lijkt het er op dat de oliekeerring van de krukas lekt. Voordat ik alles uit ga bouwen wil ik eerst weten waar ik aan begin en wat ik allemaal tegen ga komen. Zijn er onder jullie mensen die kunnen beschrijven. hoe z'n oliekeerring wordt
vervangen? Hebben jullie ook tekeningen of afbeeldingen hoe de keerring zit gemonteerd en hoe deze verwijderd moet worden en natuurlijk ook hoe te monteren zonder andere problemen te veroorzaken. Ik verneem graag van jullie. bvb dank.
Onspietje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di nov 03, 2020 10:19 pm
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Keerring krukas aan vliegwiel zijde vervangen om603

Berichtdoor Bram Jansen » wo nov 04, 2020 11:16 pm

Nouja, toemaar Piet, ik begrijp dat je een digibeet bent.

Heb je tot in de treuren uitgelegd hoe je je voor moet stellen en DAARNA je vraag kon stellen.
Veel succes hier op het forum.

Willen de technische mensen die antwoord kunnen geven op het probleem van Piet, dat antwoord in zijn andere topic geven, dus niet hier. Laten we dit maar als zijn voorstel topic beschouwen
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten