door Shostakovich124 » do feb 11, 2021 2:31 pm
De waardes voor de temperatuursensor, beide polen met massa meten zijn:
0'C >> 5,9 kOhm 10'C >> 3,7 kOhm, 20'C >> 2,5 kOhm: dan zit je m.i. met die 6,8 kOhm wel goed.
Die sensor is trouwens niet voor de meter in je instrumentenpaneel, mocht je dat denken.
De sensor tussen motor en fan is de OT-gever en heeft niets met de toerenteller te doen.
De motor start en je kan er mee rijden, dan is er ook een toerentalsignaal want die heeft het KPR nodig.
Als het lampje in de kofferbak en boven de achterbank werken is ook zekering 9 oké.
Dan zou ik de massastrip achter de km-tellerklok checken op goed contact.
Toerenteller (5) en klokje (9) zitten beide op die strip en werken beide niet...
Dan nog de temperatuurmeter, die sensor kan en gaat ook wel eens stuk.
De niet werkende CV via de bestuurdersdeur zal een defect in de stekker op, en/of de schakelaar in,
het vacuümelement zijn.
Alles wat geschreven wordt, hoe goed bedoeld ook, hoeft geen waarheid te bevatten.