[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Verblijft er een spook in mijn W124 ?? : W124 - Van alles wat....

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 10:25 pm

Verblijft er een spook in mijn W124 ??

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

Verblijft er een spook in mijn W124 ??

Berichtdoor Jetra » zo maart 21, 2021 2:04 pm

Ik zal even uit leggen waarom ik begin te denken dat er een spook in mijn 124 woont .
Bij mijn thuiskomst zet ik zoals altijd mijn 124 achteruit binnen in de garage. Bij het openen van mijn poort, een dag later, zie ik de veer van de ophanging voor mijn auto liggen?? De bovenste ring afgebroken en dan natuurlijk eronderuit gesprongen! Gelukkig zonder verdere schade. ??? Raar niet? Volgend verhaal. Veren vervangen en ff proefritje maken. Ik rijd op de snelweg en zet mijn pinker op... oei een lampje stuk want pinkt veel te snel. Thuis gekomen even nakijken welke kant.... Oeie, linkse pinker vooraan .... Weg zoals in eruit gevallen en weg ... Als er nog zoiets raar gebeurt, zal ik hem misschien toch eens laten ontspoken :D :D bij een of andere kwakzalver :S
Hopelijk stopt het dan :handgestures-thumbup:
Jetra
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 26
Geregistreerd: do jun 06, 2019 7:47 am
Roepnaam:
Type wagen: 200E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Verblijft er een spook in mijn W124 ??

Berichtdoor Harolds » zo maart 21, 2021 6:46 pm

Het verhaal van je "pinker" komt bij een 124 wel vaker voor.
Die willen er wel eens spontaan uitvallen.
Harolds
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 839
Geregistreerd: ma mei 30, 2011 9:05 am
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Verblijft er een spook in mijn W124 ??

Berichtdoor Jetra » zo maart 21, 2021 7:49 pm

oef, dan toch geen spook hahaha
Jetra
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 26
Geregistreerd: do jun 06, 2019 7:47 am
Roepnaam:
Type wagen: 200E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten