[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Interieurdelen, ook niet cabrio specifiek : Gevraagd: onderdelen en toebehoren

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 16, 2024 9:35 pm

Interieurdelen, ook niet cabrio specifiek

Interieurdelen, ook niet cabrio specifiek

Berichtdoor Mbbelgium » wo maart 31, 2021 12:50 pm

Ik heb ondertussen een klein lijstje opgesteld van onderdelen die ik zou nodig hebben voor de cabrio. Hopelijk kunnen jullie met enkele van deze onderdelen helpen. ik heb op dit moment het volgende nodig

- ronde kap op zijkant van de armsteun of zelfs nog liever een volledige nette armsteun uit zwart leder
- De airco knopjes zijn vervaagd (de middelste 3)
- het knopje voor de rolbeugel is ook vervaagd moest iemand deze liggen hebben
- de zwarte afdekplaat onder de stuurkolom, boven de pedalen is verdwenen
- de gordel"lock" achteraan (waarin de gordel klikt) moet ik eens goed bekijken want ik heb de indruk dat de plastic delen niet meer mooi in elkaar klikken
- dimmer tellerbak (ik vermoed dat deze defect is gezien de verlichting van de knopjes het allemaal niet meer doen als de verlichting aan is)

Moest er iemand een aantal van deze onderdelen kunnen bezorgen dan hoor ik het graag!
Mbbelgium
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 62
Geregistreerd: ma maart 22, 2021 9:42 am
Type wagen: E220 Cabriolet
Bouwjaar: 1994
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Interieurdelen, ook niet cabrio specifiek

Berichtdoor Mbbelgium » wo mei 19, 2021 2:32 pm

Ik heb al een boel onderdelen verzameld. Ik ben wel nog altijd op zoek naar:
- ronde kap op zijkant van de armsteun of zelfs nog liever een volledige nette armsteun uit zwart leder

blijkbaar is dit hetzelfde als voor een W123/W126. moest iemand een oude versleten armsteun liggen hebben, laat maar weten
Mbbelgium
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 62
Geregistreerd: ma maart 22, 2021 9:42 am
Type wagen: E220 Cabriolet
Bouwjaar: 1994
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Gevraagd: onderdelen en toebehoren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast