[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Vacuum Probleem : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 9:13 pm

Vacuum Probleem

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Vacuum Probleem

Berichtdoor HuGoBoSs » za jun 26, 2021 8:36 pm

Dag mensen....
Heeft iemand een vacuum schema
voor een 250D 1985 met airco...
hoofdsteunen achter werkten niet dus ben aan het prutsen geweest nu heb ik alle slangen door de war gegooid
Het zal al niet lekker maar werkte wel.. motor sloeg af en koplampen werkten ook

ik wil het nu in orde maken zoals het hoort auto slaat ook niet meer af koplamp verstelling werkt ook niet meer en
Lucht rooster in het midden blaast ook geen koud lucht meer (airco versie)
Heb een groen gele leiding is voor de midden rooster als ik er op zuig blaast die wel even lucht..
Heb een bruine wat naar me contact gaat
Heb een witte wat naar de hoofdsteunen gaat
en zwarte wat los is (hoort zo lijkt het)
en heb een zwarte wat naar de vacuum pot gaat bij me wil kast
en paars geel voor me koplampen

Hoe kan ik dit eens goed aanpakken volgens schema? of wie kan me helpen tegen vergoeding?
HuGoBoSs
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 207
Geregistreerd: ma jul 13, 2009 7:48 pm
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast