[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Melb250td : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu wo apr 24, 2024 12:10 am

Melb250td

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Melb250td

Berichtdoor Melb250td » vr nov 05, 2021 12:00 pm

Beste leden,

Ik heb 3 jaar geleden een W124 aangekocht en ik heb heel wat mechanische onderdelen vervangen en wegens tijdgebrek heb ik er verder geen tijd meer ingestoken..

Nu meer dan 2 jaar later heb ik er terug zin in om mijn bolide terug onder handen te nemen..

9 jaar geleden had ik een W124 gekocht en toen werd ik verliefd op dit model... De onverwoestbare bak...

De wagen is geïmporteerd zonder onderhoudshistoriek .. Ik moest en zal eentje kopen omdat toen sprake was van een wetswijziging voor oldtimers..
Ze zouden de leeftijd optrekken naar 30j ipv 25j..

Dus inderhaast heb ik de eerste beste maar gekocht. Jammer zonder al teveel opties...

Buiten een open dak en servostuur heeft deze wagen geen bijkomende opties...

Wat heb ik zoal vervangen :

-beide draagarmen
-stabilisatorstangen
-baksteun
-motorsteunen
-trillingsdemper + veer
- poly v riem
-riemspanner
-groot onderhoud
-rubbers einddemper
-dichtingen dieselpomp
-dieselverwarmer
-brandstofpomp
-klepstoters
-gloeikaarsen
-retourleidingen
-dichting inlaatspruitstuk
-alle injectoren gereviseerd
-vacuumfilter
- rubbers schakelstang
- koffer + interieur geisoleerd
- bumpers herspoten
-dakhemel gedemonteerd( project voor later)
-open dak volledig gesmeerd
- 4 speakers vervangen
-vaste tapijtbekleding koffer+ interieur gereinigd
-nieuwe flexibele remleidingen
- 2 voorste remklauwen
- spoorstang vervangen
-boite olie en differentieel olie ververst
- remvloeistof ververst + ontlucht
- deurrubbers gevulcaniseerd
-parkeersensoren gemonteerd
-zijpinkers L+R vooraan
-motor geflusht
- koelsysteem gereinigd
-koelvloeistofsensor
-Fuel air control valve
-4 veren
-4 veerpootrubbers
En nog wat kleine prullen.

Er rest mij nog een hele waslijst nog te doen.
Jammer heb ik geen foto's genomen van mijn werkzaamheden.. Niet aan gedacht :-(

Groetjes,
Melb
Melb250td
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 26
Geregistreerd: vr feb 02, 2018 9:50 am
Type wagen: 250TD
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Melb250td

Berichtdoor RD500sec » vr nov 05, 2021 4:37 pm

Welkom, Melb,

Je hebt al aardig wat aan de auto gedaan :handgestures-thumbupleft:
RD500sec
Technisch adviseur
Technisch adviseur
 
Berichten: 261
Geregistreerd: vr okt 03, 2014 4:27 pm
Woonplaats: gemeente Schagen
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Ouder
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Melb250td

Berichtdoor Melb250td » vr nov 05, 2021 5:42 pm

Ja inderdaad. Heb ik niet op 1 dag gedaan :-). Verspreid over 2 jaar uiteraard. Er is nog wat werk aan de winkel.

Eert een paar tientjes sparen hey.... En de tijd er voor vinden.
Melb250td
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 26
Geregistreerd: vr feb 02, 2018 9:50 am
Type wagen: 250TD
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten