[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
4 richtinaanwijzers laten oplichten : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 10:31 am

4 richtinaanwijzers laten oplichten

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

4 richtinaanwijzers laten oplichten

Berichtdoor Lieven Fonteyne » zo maart 20, 2022 4:05 pm

Ik heb zelf een antidiefstal gemaakt voor mijn Benz. Nu heb ik één draad voor mijn richtingaanwijzers. Koppel ik nu deze draad zowel aan de rechtse en linkse richtingaanwijzer dan komt het volledige systeem in de knoei wanneer ik deze dan normaal gebruik. Daarom had ik gedacht om deze te schakelen aan de knop van de gevaarknipperlichten. Want met deze knop bedien je beide richtingaanwijzers in één keer. Maar aan die knop komen verschillende draden toe. Zou het mogelijk zijn wanneer ik op een van deze draden spanning breng dat dan mijn beide richtingaanwijzers branden? Maar op welke dan? Of is iemand goed op de hoogte van de bedrading van een W124 die me dan kan vertellen hoe ik het beter doe. Met één draad zou ik willen bedienen mijn beide richtingaanwijzers zonder dat de volledige schakeling in de knoei komt. :o
Lieven Fonteyne
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di jun 26, 2018 12:14 pm
Woonplaats: Roeselare - België
Roepnaam:
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1994
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: 4 richtinaanwijzers laten oplichten

Berichtdoor ScareMercy » ma maart 21, 2022 9:59 pm

Diodes gebruiken, google maar eens. Deze laten de stroom maar in 1 richting door waardoor je je systeem dus kunt scheiden van het normale knipperlicht circuit.
Avatar gebruiker
ScareMercy
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 228
Geregistreerd: do apr 29, 2010 10:53 pm
Woonplaats: Siebengewald
Roepnaam:
Type wagen: E320
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten