[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
electrisch dak : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 4:59 pm

electrisch dak

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

electrisch dak

Berichtdoor raymond » ma okt 06, 2008 11:39 am

Hallo ik ben raymond eigenaar van een schitterende Mercedes 230CE alleen heb ik problemen met mijn dak.
Hij gaat niet goed meer open en dicht. De moter werkt nog prima maar hoor boven mij in de hemel een raar knarsend geluid.
Mijn vraag is of iemand weet wat het kan zijn of wat ik moet doen om naar het dak te kijken wat er aan de hand is. Moet de hele hemel er dan uit b.v.? Hoop op een reactie

Groeten raymond
raymond
 


Re:electrisch dak

Berichtdoor W124combi » ma okt 06, 2008 8:28 pm

Hallo,

Als het goed is hoeft het hemeltje er niet uit.
Je trekt de binnen bekleding los van het schuif kantel dak.
Dan zie je een kabel die naar je motortje in de kofferbak loopt, volgens mij links achter.
Vaak een kwestie van goed gesmeerd houden, de gelijders en de scharnierende delen.
Haal de kabel niet zo maar los want dan staat tie niet meer op tijd.
Het is lastig om het weer op tijd te krijgen.
Maar het kan wel, bij mijn auto heb ik er een nieuwe kabel in gemaakt en het fucntioneert goed.

met vriendelijke groet,

DJ
W124combi
 


Re:electrisch dak

Berichtdoor Frank250 » wo okt 15, 2008 9:59 am

Hallo, mijn schuifdak ging stroef en dus met verkeerde smeermiddelen gesmeerd. Op een dag brak de kabel. Alleen bij een Mercedes-garage beginnen ze daar nog aan. Het zou 160 á  180 euro gaan kosten. Voor die prijs wou ik wel. Alles zat tegen, het hele spul was vastgekoekt door het gebruik van vaselinespray en Valvoline High Lubrification. Alleen smeren met WD40. De rekening bedroeg 650 euro! Voor de rest heb ik nu 40.000 km gereden voor bijna niks.
Succes
Frank250
 


Re:electrisch dak

Berichtdoor memo » ma nov 17, 2008 5:56 pm

hey ik heb hetzelde gehad en een paar weken daarna liep de rails kapot heb toen 2 nieuwe railsen erin late zette en een nieuwe kabel dus zou er wel even naar laten kijken miss is het maar 1 rails
memo
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron