[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Centrale feurvergerendeling E250 (S124) diesel : Carrosserie & Exterieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 12:53 pm

Centrale feurvergerendeling E250 (S124) diesel

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Centrale feurvergerendeling E250 (S124) diesel

Berichtdoor Lieven Fonteyne » zo mei 29, 2022 7:45 pm

Ik heb een CV met een klein drukverlies. Per toeval heb ik nu na een jaar ontdekt dat het in de achter klep (stationwagen) te doen is. Nu de bekleding verwijdert was hoorde ik soms de luchtdruk cilinder sissen na sluiten of openen. Ik heb toen het volledig sluit mechanisme onder gespoten met WD 40. En dan tijdens het sissen eens goed aan de luchtdruk darm gefoefeld. Het sissen is voorlopig gedaan. En na sluiten of openen stopt de pomp met draaien na een seconde. Propleem opgelost (voorlopig ?????). Nu dacht ik toch van de drukcilinder te vervangen. Bij Mercedes zeiden ze me dat al die cilinders dezelfde nummer hebben, dus waarschijnlijk allemaal hetzelfde luchtdrukcilinders. Een kennis van mij heeft nog een wagen 124 staan in afbraak. Dus ik daarheen. Wat bleek nu dat deze drukcilinders niet hetzelfde zijn. Deze kennis vertelde mij dat dit waarschijnlijk kwam omdat mijn auto een late 124 is en daarom ook al is genoemd E250. Mijn vraag is nu? Wat is het OEM nummer van een luchtcilinderslot van de achterklep bij een stationwagen Mercedes E250 bwj 1994.. En verder wie heeft ervaring met die luchtdruk centrale vergrendeling van Mercedes. Nu hij plots geen drukverlies meer heeft in de achterklep. Zou ik er beter vanaf blijven en alles terug monteren.
Lieven Fonteyne
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di jun 26, 2018 12:14 pm
Woonplaats: Roeselare - Belgiƫ
Roepnaam:
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1994
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten