[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
waar zit de comfortmodule bij een break : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 23, 2024 1:29 pm

waar zit de comfortmodule bij een break

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

waar zit de comfortmodule bij een break

Berichtdoor Lieven Fonteyne » do aug 18, 2022 1:34 pm

Heb deze zomer al heel wat gedaan aan mijn Mercedes E Combi (S124) van 1994. Via dit kanaal hier heb ik al veel bijgeleerd over mijn stationwagen. Wanneer ik mijn aftermarket CV installeerde kwam ik te weten dat mijn auto een comfort module heeft. Mijn twee deuren voor hebben elektrische ramen en ook heb ik een elektrisch schuifdak. Dit schuifdak heb ik dankzij dit forum terug in werking gekregen. Maar deze zouden ook bediend kunnen worden door de comfortmodule. Nu is mijn vraag? Waar zit deze? Een break heeft niet dezelfde achterzetel als een sedan. De vacuüm pomp van de CV heb ik gevonden onder het tapijt rechts achter de voor zetel. Maar zou ik die comfortmodule vinden achter chauffeur zetel onder het tapijt?

Verder heb ik de interieur verlichting vervangen door led. De origineel gloeilampen geven te veel warmte. Dat kan bij langdurig gebruik toch verbranding en verkleuring geven. Maar de originele gloeilampen die doofden langzaam. een led heeft een drempelspanning en die kunnen niet dempen zoals een gloeilamp. Dus ik veronderstel dat die comfortmodule ook die demping van gloeilampen voor zich nam.

Dus kan iemand mij de plaats geven waar die comfortmodule zit bij een stationwagen. Weet iemand welk nummer die module zou hebben bij mijn auto. Bestaan er daar elektrische schema over?
Lieven Fonteyne
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di jun 26, 2018 12:14 pm
Woonplaats: Roeselare - België
Roepnaam:
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1994
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten