Het is nu do maart 28, 2024 12:58 pm
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Andya » zo nov 13, 2022 11:50 am
Mijn subframe is verwijderd van de wagen maar ik moet nog de vier ophangrubbers verwijderen in het subframe.
Deze zijn niet zomaar los te kloppen.
Worden daar speciale trekkers voor gebruikt?
Ik heb ook al posts gezien waarbij ze het rubber uitbranden. De vraag is of dat dan makkelijker gaat om de behuizing van het rubber los te krijgen.
Wat is er aan te bevelen?
-
Andya
- Senior Boarder
-
- Berichten: 69
- Geregistreerd: zo maart 06, 2022 12:46 pm
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.:
door JosW124 » zo nov 13, 2022 1:11 pm
Een goede professionele en eventueel een trekker maken.
Ze kunnen inderdaad erg vast zitten, aluminium op staal 'roest' aaneen door de loop der tijd.
Ik heb ze een paar jaar geleden vervangen, maar herinner me niet goed meer hoe ik ze verwijderd heb.
Ik weet nog wel dat ze erg vast zaten.
Jos.
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
-
JosW124
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1159
- Geregistreerd: do dec 12, 2013 10:27 pm
- Woonplaats: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.
- Roepnaam:
- Type wagen: E250T Diesel
- Bouwjaar: 1993
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.:
door John.M » wo nov 16, 2022 10:25 pm
De grote rubbers sla je er nog wel uit, de kleine kunnen narrig vast zitten, heet stoken en idd een pers.
-
John.M
- Diamant Boarder
-
- Berichten: 1746
- Geregistreerd: ma okt 08, 2012 1:29 pm
- Woonplaats: Prov. Utrecht
- Roepnaam:
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten