[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Speakers dashboard : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 9:14 pm

Speakers dashboard

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Speakers dashboard

Berichtdoor Luyckx » za dec 27, 2008 6:25 pm

Goedendag , ik ben opzoek naar goede inbouwspeakers voor in het dashboard van mijn 230TE.
Omdat ik deze net heb , en totaal onbekend ben met deze wagen. Ben ik benieuwd of iemand me een goede tip kan geven omtrent goede speakers , met de juiste inbouwmaat en afmeting.

Ik hoor het graag.

Luyckx
Luyckx
 


Re:Speakers dashboard

Berichtdoor jclamers » za dec 27, 2008 7:47 pm

Hallo Luyckx,

Zie op dit forum via interier > inbouw nieuwe boxen : uitstekende uitleg zelfs ik kon hierdoor laatst een speaker linksvoor vervangen (sedan 260E uit 1986). De afmetingen staan er ook bij op 1 van de 2 aldaar genoemde sites. Ik heb zelf een originele speaker bij de plaatselijke MB-dealer gekocht (was niet meer op voorraad maar op zaterdag besteld, dinsdag alweer in huis), kosten hiervan waren voor 1 speaker 27,80 euro (incl. BTW). Niet direct goedkoop, wel 'origineel' en direct plus eenvoudig te plaatsen, inclusief stekkertjes, klemmen ed namelijk.

Succes en veel plezier met de 230TE,

Groet

jclamers
jclamers
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast