[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
binnenverlichting leidt eigen leven : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 18, 2024 3:13 pm

binnenverlichting leidt eigen leven

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

binnenverlichting leidt eigen leven

Berichtdoor lincolnm3 » zo dec 28, 2008 10:47 pm

mijn binnenverlichting achter leeft zijn eigen leven.
als ik de deuren open doe achter branden ze niet.
als ik een stukje onderweg ben beginnen ze te branden.
en gaan vervolgens niet weer uit.
ook niet als ik de auto uit zet.heb de zekering er uit gehaald maar dan doet de centrale vergrendeling het niet meer.

Help!!!
lincolnm3
 


Re:binnenverlichting eigen leven

Berichtdoor Thing » di dec 30, 2008 8:24 pm

Zijn de deurschakelaars nog wel goed?
Als je de kofferbak open gaat de binnenverlichting dan wel aan?
Als je auto van voor 07-1985 is zit de schakelaar onder de hoedeplank aan de binnen zijde. Hiervoor moet je de halve auto demonteren.

Wanneer gaat de binnen verlichting wel uit?

Haal eventueel het lampje eruit om er voor te zorgen dat de accu leeg loopt.

Thing
Thing
 


Re:binnenverlichting eigen leven

Berichtdoor lincolnm3 » wo dec 31, 2008 3:08 pm

hij is van 1990 heb inmiddels lampjes verwijderd en zie wel weer als het iest warmer wordt

vast bedankt
lincolnm3
 


Re:binnenverlichting eigen leven

Berichtdoor lincolnm3 » zo jan 04, 2009 8:16 pm

lampjes eruit gehaald dacht ben ik even van het probleem af.
maar toen bleek dat mijn accu werd leeg-gezogen.
kan toch niet zonder lampjes,dacht ik nog maar de draden waren gloeiend heet.
heb de kabeltjes uit de behuizing gehaald tot nu toe gaat het goed
lincolnm3
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten