[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Opgelost: Niveauregeling 300TE 4-matic 86 : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 6:53 am

Opgelost: Niveauregeling 300TE 4-matic 86

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Opgelost: Niveauregeling 300TE 4-matic 86

Berichtdoor Patrick » di apr 07, 2009 3:34 pm

Ik heb bij mijn 300TE uit '86 de veerbollen laten vervangen, maar mijn wagen hangt nog steeds op zijn kont. Mijn monteur zegt dat de hydraulische pomp geen druk levert en weer een ander zegt dat er een regelaar onder de auto moet zitten die in mijn geval defekt zou zijn. Wie kan me uit de brand helpen en mij vertellen hoe het werkelijk zit?

Patrick
Patrick
 


Re:niveauregeling 300TE 4matic uit 86

Berichtdoor svengc » zo apr 12, 2009 6:48 pm

Patrick,

Onder de auto zit inderdaad een regelaar, door de auto op de brug te zetten en met de hand de hefboom van de regelaar te bewegen kan je zien wat er gebeurt. Als alles goed werkt moet de auto dan zakken of stijgen. Controleer ook even of de schokbrekers achter niet lek zijn.
svengc
 


Re:niveauregeling 300TE 4matic uit 86

Berichtdoor Patrick » ma jun 15, 2009 5:06 pm

Beste Sven,

Dank je voor je tip. Inmiddels ben ik er achter gekomen dat de pomp voor de nivo regeling defect was. Bij het losmaken van de leidingen gaf hij geen druk. Deze is vervangen door een pomp van de sloop (150 Euro) en mijn station staat eindelijk eens normaal op zijn wielen.
Patrick
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast