[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Exploded view tekening cilinderkop OM601. : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 3:36 pm

Exploded view tekening cilinderkop OM601.

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Exploded view tekening cilinderkop OM601.

Berichtdoor Gomera » ma jun 29, 2009 11:35 pm

Buenas!

Ik ben henk en woon op La Gomera en ben hier bezig met het vervangen van de koppakking van een Mercedes 308D bus. Nu ben ik bij het verwijderen van de distributieketting geleider en kast maar kan op deze plek niet in het blok kijken omdat de motor in een soort van tunnel is ingebouwd (Transporter). Daarom ben ik nu op zoek naar een exploded view tekening van de kop om te zien waar de bouten zich bevinden die ik moet verwijderen om de geleider en kast te kunnen demonteren. Daar de 124 ook een OM601 motor heeft dacht ik hier mischien verder te komen met mijn zoektocht.

Bedankt en Adios,

Henk.
Gomera
 


Re:Exploded view tekening cilinderkop OM601.

Berichtdoor schil1 » wo jul 01, 2009 10:57 pm

Hallo

Heb een blaadje uit de Olyslager bijgevoegd van de 601.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groet Jan
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
schil1
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 86
Geregistreerd: ma maart 31, 2008 9:26 pm
Woonplaats: Halfweg
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten