[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Antennekabel vervangen 300TD (Combi) : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 3:13 pm

Antennekabel vervangen 300TD (Combi)

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Antennekabel vervangen 300TD (Combi)

Berichtdoor Kobus » wo jan 14, 2009 11:35 am

Ik heb onlangs een nieuwe (automatische) antenne geplaatst. Daarbij moest ik de bestaande connector van de kabel afknippen. Toen bleek dat de kern van de originele (coax?)kabel flinterdun is. Aangezien de nieuwe antenne een standaard coaxkoppeling heeft, gebaseerd op een vaste kern, moest ik op erg creatieve wijze een koppeling maken. Ik heb nu wel ontvangst, maar niet bijzonder goed, dus ik overweeg om een nieuwe antennekabel te plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee? De originele kabel verdwijnt ter hoogte van de wielkast, en kan ik verder niet meer traceren.

groet
Kobus
Kobus
 


Re:Antennekabel vervangen 300TD (Combi)

Berichtdoor NL300TE » za jan 17, 2009 2:12 pm

Ik weet het niet exact maar ik neem aan dat hij via de wielkuip, onder de achterbank en dan verder onder je tapijt verdwijnt.
Alle bedrading heeft in elk geval keurig een eigen route, onder je voeten...

Begin met het verwijderen van de zitting van de bank (makkelijk, in de T).
Verwijder vervolgens (HEEL VOORZICHTIG!!) de strip bij het portier R/A die het tapijt vastklemt en vlgs. mij zie je dan al gauw hoe de boel loopt.

Tip: schaf het 'Werkstatthandbuch' op CD-rom aan.
Staat al dit soort dingen superduidelijk in!

Succes
NL300TE
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten