[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
StevenW124 : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 9:41 am

StevenW124

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

StevenW124

Berichtdoor StevenW124 » zo dec 13, 2009 10:27 pm

Hallo allemaal,

Na vaak de site bezocht te hebben, heb ik me net lid gemaakt.
Ik rijd al 6 jaar de W124-serie na aanraden van mijn zwager. Mijn schoonouders en 2 zwagers rijden ook al jaren Mercedes.
Mijn schoonouders hebben een mooie W124 300 4-matic uit 1992, mijn oudste zwager een ML 320 uit 1998 en mijn andere zwager een C-combi 220CDI uit 1999.
Zelf hebben we 5 jaar een W124 250D uit 1987 gereden. Gekocht met 476.000 km op de teller en verkocht met 590.000 km op de teller. Met gezinsuitbreiding is een station toch makkelijk.
Sinds een jaar hebben we een 300D station (uitvoering Elegance) uit 1995 met 298.000 km op de teller.
Ik heb er veel aan laten doen, maar dan heb je ook wat. Nu alleen nog de aircopomp (is lek) en de koplampwissers.
Ik wil de auto zo origineel mogelijk houden.
Het onderhoud laat ik doen bij een vakgarage in Weurt. Hier zijn we super tevreden over.
Bijlagen
IMG_0260.jpg
IMG_0260.jpg (5.49 KiB) 765 keer bekeken
StevenW124
 


Re:Even voorstellen

Berichtdoor Hans » do dec 17, 2009 9:31 am

Welkom, Steven! Het is goed te zien dat de site steeds meer gaat leven. Leuk!
Op verzoek account gewijzigd
Avatar gebruiker
Hans
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 296
Geregistreerd: wo aug 12, 2009 12:41 pm
Woonplaats: Dordrecht
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron