[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wat ga ik kopen, 250D, 300D wel of geen Turbo : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 18, 2024 10:29 pm

Wat ga ik kopen, 250D, 300D wel of geen Turbo

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Wat ga ik kopen, 250D, 300D wel of geen Turbo

Berichtdoor caden » do dec 17, 2009 6:52 pm

Ik woon sinds een tijdje in Duitsland, en ben op zoek naar een mooie nette (geen affegragde bak dus) opvolger voor mijn 190 d2.5 (bj 89 met 790000) (die moet dus eerst de deur uit. (zie http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 80&t=27929)

'T aanbod hier op de bekende sites Mobile en autoscoot is redelijk. (duitsers hebben ook wel door dat de W124 een juweeltje is)

Je komt nog regelmatig nette wagens tegen met redelijke kilometerstanden (vanwege de lagere wegenbelasting is de "noodzaak" tot het maken van veel km's een stuk minder) Graag zou ik een multikleppertje willen, die zijn volgens mij vanaf 93,Is er trouwens veel verschil tussen een eind 93'r en een 95'r?

Ik kom ook nog regelmatig turbo versies tegen of versies met automatische bakken. Mijn gevoel zegt dat ik die beter kan "laten" staan klopt dit? Ook valt mij op de de prijs van de toering modelen gemiddeld een stuk lager lig, hebben die misschien een wat minder betrouwbaar palmares?

Ik hoor graag wat jullie daar van vinde, groeten Caden
caden
 


Re:Wat ga ik kopen, 250D, 300D wel of geen Turbo

Berichtdoor Bemerbenz » do dec 17, 2009 11:03 pm

Het model sedan, T of Coupe maakt qua duurzaamheid volgens mij geen verschil. Er bestaat geen 24V diesel met een Turbo. De carosserie blijft toch het grootste aandachtspunt. Als de koets perfect is, de onderhoudshistorie aanwezig en het rijdt strak, dan ben je al een heel eind op weg.
Bemerbenz
 


Re:Wat ga ik kopen, 250D, 300D wel of geen Turbo

Berichtdoor w124E320 » za dec 19, 2009 9:36 am

Volgens mij kan die 190 best nog wel een tonnetje of 5 mee..........;) ;)
Kijk, dat zijn nog eens km.standen!!!!!!!!!!!!
w124E320
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron