[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Opgelost: Demonteren koplampen glazen : Carrosserie & Exterieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 12:55 pm

Opgelost: Demonteren koplampen glazen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Opgelost: Demonteren koplampen glazen

Berichtdoor Vogelaarrb » ma dec 21, 2009 5:25 pm

Hallo ik heb sinds kort een 230 uit 90'een koplamp heeft wat vocht erin zitten. Nu zie ik op de koplamp een soort klik systeem zitten om het glas van de lamp te verwijderen (klopt dit?.
Is er ergens een tekening of iets te vinden hoe ik deze netje demonteer?

Alvast bedankt,

Ron
Vogelaarrb
 


Re:Demonteren koplampen

Berichtdoor wallietax » ma dec 21, 2009 6:39 pm

het glas is inderdaad te demonteren door middel van 2 clips bovenop de koplamp
en 2 clips onderop de koplamp.

Alleen is het met dit weer en deze kou niet aan te raden
want ze breken bij het minste of geringste af

gr.wallietax B)
wallietax
 


Re:Demonteren koplampen

Berichtdoor Vogelaarrb » ma dec 21, 2009 11:01 pm

Bedankt Wallietax

Je hebt mijn vermoedens bevestigd! Tis moeilijk mijn handen jeuken maar ik zal wachten tot het wat warmer wordt!

Gr Ron
Vogelaarrb
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast