[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
D-netz antenne gejat! : Carrosserie & Exterieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 10:23 am

D-netz antenne gejat!

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

D-netz antenne gejat!

Berichtdoor BrunoSacco » vr jan 29, 2010 4:07 pm

Niet alleen de ster, maar ook de antenne van de W124 is kennelijk een geliefd object voor dieven.
Op mijn W124 zat een D-netz antenne (code 270) voor ontvangst en zenden van mobiel telefoonverkeer. Deze kan er worden afgegeschroefd. Nooit een probleem geweest tot deze week :angry:
Belletje naar de dealer: 120 euro ex BTW! voor een nieuwe.

Nu wil ik mijn W124 graag origineel houden, maar dit gaat me toch iets te ver. Het risico bestaat immers dat die er zo weer wordt afgejat.
Heeft iemand een suggestie voor een goed alternatief? Hoeft niet per se een zend antenne voor mobiel telefoonverkeer te zijn.

gr.
BS
Avatar gebruiker
BrunoSacco
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 262
Geregistreerd: do jun 11, 2009 8:41 pm
Woonplaats: Arnhem
Type wagen: E320
Bouwjaar: 1995
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:Antenne gejat!

Berichtdoor W124500E » zo jan 31, 2010 8:38 am

De Hirchmann vol automatische antenne.
W124 500E (E60 motor), Eisenmann, gone in less than six seconds.
Avatar gebruiker
W124500E
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 689
Geregistreerd: ma jul 05, 2010 1:42 pm
Woonplaats: Scheveningen
Roepnaam:
Type wagen: 500E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast