[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
edelzen : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 3:08 am

edelzen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

edelzen

Berichtdoor edelzen » zo feb 07, 2010 12:46 pm

Hoi Marc en andere forumleden,

Ik zie zoveel overeenkomsten, dat ik mijzelf ook in dit bericht zal voorstellen.
Ik ben Erwin, 35 en kom uit omgeving Rotterdam.
Sinds een week rij ik ook een witte 200D uit 1985 met 185.000 km op de teller.
Gekocht via een oldtimerdealer uit het Oosten van het land.

Bij de auto zaten geen onderhoudsboekjes, maar gezien de staat van de auto geloof ik wel dat hij dat aantal km heeft gereden.
Het is een nette auto. Je kan echter wel zien dat er al diverse delen zijn overgespoten en dat het interieur waarschijnlijk een keer is vernieuwd.
Maar al deze dingen dragen ertoe bij dat hij er nu keurig bij staat.

Het rijden vind ik een genot. Hij glijdt over de weg. Alhoewel het maar een 2 liter motor is, ben ik aangenaam verrast over hoe soepel je met het verkeer mee kunt komen.
De auto is tot 120 km/u erg stil. Daarna begin je de motor wat beter te horen, maar nog steeds zeer acceptabel.

Ik wil nog het een en ander aan de auto doen:
handgrepen weer zwart krijgen
Zebrano middenconsole aanschaffen
motorkapisolatie vernieuwen (deze is verteerd)
buitenspiegels vernieuwen(zit oxidatie op)
moderne autoradio erin met usb of sd (deze cassettespeler heeft zijn beste tijd gehad)
Pookhoes vernieuwen

Van de zomer gaan we met de Mercedes en een bagagewagen kamperen bij het Gardameer. Ik kijk al uit naar de reis.

Groet,
Erwin.
edelzen
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron