[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Rob300 : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 12:18 am

Rob300

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Rob300

Berichtdoor Rob300 » zo mei 03, 2009 6:01 am

Hallo Allemaal,
ik ben Rob,ben vanaf komende week eigenaar van een W124 300E uit 1985 en nieuw op deze site......
ik hoop dat het hier net zo gezellig is als op de W126 site want daar ben ik ook lid van omdat ik ook nog een W126 380SE
heb
Net als op het andere forum hoop ik info te krijgen en te kunnen delen met jullie zodat we onze Benzen rijdbaar kunnen houden(foto's komen zo snel mogelijk)

Groetjes
Robert
Rob300
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 744
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 5:51 am
Woonplaats: Rotterdam
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: Ouder
Automaat: Nee
LPG: Ja

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten