[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Decoderen van de Becker radio's (en andere merken) : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 11:52 pm

Decoderen van de Becker radio's (en andere merken)

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Decoderen van de Becker radio's (en andere merken)

Berichtdoor Wolf_in_Schaapskleren » do aug 06, 2009 8:16 pm

Herkenbaar? Je koopt een oude MB radio voor een paar tientjes, blijkt er geen code kaart meer bij te zitten (en de aanbieder is een betrouwbare leverancier van MB sloop/gebruikte onderdelen). Op de welbekende Russische MB site is het mogelijk om gratis de Becker radio's te decoderen, maar hoe was mij niet helemaal duidelijk. (De VIN functie werkte wel perfect, kon zo opvragen waarmee mijn auto af fabriek afgeleverd is).

Dat van het decoderen is een bekend, maar gelukkig op een andere manier ook een eenvoudig te verhelpen probleem. Tip: op eBay UK is een aanbieder actief die voor heel weinig geld (tussen de 4 en 10 Euro, afhankelijk van het merk/type) de autoradio decodeerd. Kijk hiervoor op http://myworld.ebay.de/dave_dnd

Ik had zelf een MB Becker Exquisit gekocht met hetzelfde probleem, voor slechts 5,77 Euro gdecodeerd, binnen 24 uur (werkdagen).
Wolf_in_Schaapskleren
 

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten