[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
derde bankje : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 4:00 pm

derde bankje

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

derde bankje

Berichtdoor eric200diesel » wo mei 26, 2010 5:36 pm

Beste mensen,

Ik overweeg een extra W124, maar dan in de combi uitvoering aan te schaffen. Ik heb wel een zesde zitplaats nodig dus er zal een derde bankje in moeten. Weten jullie of die bankjes aan te komen zijn en wat de prijzen ongeveer zijn?

hartelijke groet Eric
eric200diesel
 


Re:derde bankje

Berichtdoor BertW124 » vr mei 28, 2010 1:12 pm

Hoi Eric,

In mijn T (1985) heb ik ook een tweede achterbank ingebouwd.
Sergio van Stonecars heeft dit voor mij geregeld en hij heeft het nog een aardige klus gevonden.
Af fabriek zit het toch anders dan naderhand inbouwen.
We dachten het zomaar te kunnen doen, kan ook wel maar er gaat wat tijd in zitten.
Kosten vielen mij erg mee, ik dacht iets van 200 euro inclusief inbouwen en in de kleur spuiten.
Sergio heeft een beige bankje voor mij op de kop kunnen tikken en heeft deze blauw gespoten.
Het is wat gepruts, maar te doen. Voor gordels heb ik de heupgordels.
De standaard 3-puntsgordels voor deze bankjes kon ik niet plaatsen vanwege het ontbreken (niet kunnen vinden) van de bevestigingspunten achter de C-stijl bovenin. Ook heb je niet de gordeldoorvoer in de zijstukken van de bekleding ter hoogte van de wielkasten. Vandaar de heupgordels...
Kortom, het is te doen met hier en daar een kleine aanpassing en de kosten zijn te overzien.

Succes met het zoeken naar een tweede achterbank!

Groets,

Bert
BertW124
 


Re:derde bankje

Berichtdoor BrunoSacco » vr mei 28, 2010 2:51 pm

Informeer eens bij de diverse sloperijen (misschien meer succes over de grens) of ze een tweede bankje hebben liggen en of je de gordelophanging in de c-stijlen er ook bij kan krijgen.
Avatar gebruiker
BrunoSacco
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 262
Geregistreerd: do jun 11, 2009 8:41 pm
Woonplaats: Arnhem
Type wagen: E320
Bouwjaar: 1995
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:derde bankje

Berichtdoor eric200diesel » za mei 29, 2010 8:32 pm

dank voor de tips, Ik begrijp dat het om een tweede achterbank gaat ipv een derde bank.


groet, Eric
eric200diesel
 


Re:derde bankje

Berichtdoor Silversel » zo mei 30, 2010 1:16 pm

Ik heb ook wel interesse, maar sinds ik mijn Kombi heb merk ik dat die bergplaats achterin toch ook wel handig is. Ik heb een 95er met dubbele airbags en dan heb je toch wel erg weinig ruimte om wat losse spulletjes uit het zicht te leggen.
Silversel
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten