ga er toch maar weer eens aan beginnen.
Weet t, is een oeverloos verhaal, maar ik wil nu gewoon eens weten wat nu het beste is voor de Daimler.
Mijn eigen 230E rijd al eeuwig met een gasfabriek van Impco.
Type weet ik zo even niet, in ieder geval is deze gemonteerd met een knn filter.
Dit zou gedaan zijn vanwege ontbreken van de ruimte hierboven om het originele filter terug te plaatsen.
Deze heb ik overigens er wel bij gekregen.
Ik heb zelf NOOIT problemen met deze installatie gehad, terwijl ik niet altijd zo erg naar mijn ontsteking kijk.
Okay, er gaat met enige regelmaat een nieuwe verdeler met onderbreker op,en een paar nieuwe pitten, maar verder niets.
Het ding start niet op benzine, als ik dat niet instel, recht aan recht toe apparaat.
Dus ik wil nu wel eens weten wat nu bv de specifieke voordelen cq nadelen zijn van de andere merken.
Waarom zou ik een omvl monteren in plaats van een Impco, en nee ik wil niet horen dat Imco beter voor amerikanen is, ook die ervaring heb ik genoeg.
Kan eventueel een princess fabriek krijgen, en er werdt mij ook al een Solex landi hartog aangeboden.
Wil niet perse mijn geld de deur uit gooien, maar ben in ieder geval niet van plan om een (slechte/mindere) goedkope installatie te monteren.
Ben ook niet overtuigt om eventueel een direct ingespoten spul te monteren.
Hoor en lees hier toch nogal eens negatieve berichten over.
Staande gastank moet erin komen en ik loop er toch over te denken het inbouwen zelf te doen.
Harm ik begrijp dat jij veel ervaring hebt met dit item, stel jouw inbreng dan ook erg op prijs.
Hoe zit het met extra smering, sta daar enigszins sceptisch tegenover.
Als ik dit al zou monteren, waar vind ik profie info hier over, bv een TUV verslag of zoiets.
Thanks alvast voor de info,
Dutch