[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Jullie mening over een reparatie-kwestie : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu wo apr 24, 2024 5:57 pm

Jullie mening over een reparatie-kwestie

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Jullie mening over een reparatie-kwestie

Berichtdoor w124_01 » ma jul 26, 2010 1:16 pm

Goedemiddag,

Ik zou graag jullie mening willen weten.
Ik heb een 300D '86-er en die laat ik bij een vaste kleine garage onderhouden.
Nu is het volgende voorgevallen: hij maakte ineens een raar geluid en dat werd steeds erger. Toen naar garage gebracht en volgens hem was het de startmotor. Dus deze is vervangen door een nieuwe.
Een paar weken later, viel mij ineens alle stroom/spanning uit in de auto, dus maar aan de kant gezet, opnieuw starten ging niet meer. Weer naar mijn garage gebracht en die dacht gelijk toch de startmotor, dus garantiewerk.
Kom ik hem 'savonds ophalen, is volgens hem toch (door ouderdom) het contactslot kapot gegaan en daardoor ook de startmotor, dus toch geen garantie meer op de startmotor ineens....
Had de garage de 1e keer ook niet het contactslot en toebehoren na moeten kijken ipv direct de startmotor te vervangen? Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is, aangezien ik me een beetje bekocht voel...
Alvast bedankt voor de reactie.

Harry de Jong.
w124_01
 


Re: Jullie mening over een reparatie-kwestie

Berichtdoor W124500E » ma jul 26, 2010 6:18 pm

De vraag is kun je de man verwijten dat hij zoiets specifieks niet wist.

Ik vind van niet zou het wel chique vinden dat hij de arbeidsloon voor de 2de maal niet rekend, bij een dealer had ik dat wel gevonden.

My 2 cents, vervelend is het wel.
W124 500E (E60 motor), Eisenmann, gone in less than six seconds.
Avatar gebruiker
W124500E
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 689
Geregistreerd: ma jul 05, 2010 1:42 pm
Woonplaats: Scheveningen
Roepnaam:
Type wagen: 500E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten