[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Vindt ie fijn : W124 - Van alles wat....

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 3:53 pm

Vindt ie fijn

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

Vindt ie fijn

Berichtdoor Gullwing » vr dec 14, 2012 11:03 pm

Zo nu en dan moet je de trouwe W124 verwennen met wat nieuws.
Mijn 300TDT bj 1992 heeft ruim twee jaar stil gestaan onder niet zulke goede omstandigheden, gewoon in weer en wind.

Remblokken en schijven vervangen bleek een drama.
Ik ontkwam niet aan vier nieuwe remklauwen, roest viel niet meer te bestrijden.
Het kost wat maar dan heb je ook wat. De auto remt weer als een nieuwe.
Deed me denken aan mijn 230E die ik in 1988 nieuw kocht.
Een gebruikte achterwissermotor uit eigen voorraad maakte het karwei af.
Gullwing
 


Re: Vindt ie fijn

Berichtdoor Benzer » vr dec 14, 2012 11:27 pm

Tja Paul,
Dat is de onvermijdelijke consequentie met verwaarlozing. Net een vrouw. Je komt terug met dezelfde omstandigheden in gedachte als dat je wegging. Da´s een kapitale fout. Je zult ervaren dat dat niet zo is. Maar met een beetje winkelen en verwennerij en afsluitend de boel ff goed doorsmeren ben je weer op het juiste punt. Proost.

groet George
Sterren gaan altijd voorop.
Avatar gebruiker
Benzer
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 184
Geregistreerd: ma feb 14, 2011 7:47 pm
Woonplaats: Groene Hart
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Vindt ie fijn

Berichtdoor Jadystana » za dec 15, 2012 12:00 am

:shock:
Avatar gebruiker
Jadystana
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 474
Geregistreerd: zo jan 17, 2010 10:20 pm
Woonplaats: Amsterdam
Type wagen: 300TE-24
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Vindt ie fijn

Berichtdoor Gullwing » za dec 15, 2012 12:22 am

George,

De auto stond twee jaar buiten bij een autohandelaar die er een absurde prijs voor vroeg.
Ik had hem ruim twee jaar eerder al gezien maar zag af van onderhandelen, het verschil was te groot.
Hij werd al die tijd aangeboden met de tekst: Prix fixe (vaste prijs).
Dan toch nog maar eens de Ardennen ingedoken om te zien hoe vast de prijs zou zijn.
Accu erin, voorgloeien en meteen mooi ronddraaien dat was een goed teken.
Binnen 5 minuten gekocht voor iets meer dan een derde van de vraagprijs.

Het is een heerlijk sturende turbodiesel die duidelijk blij is met wat TLC.
Nu nog een nieuwe laklaag ivm diverse beschadigingen en een matig linker voorspatbord.
Dan is de renovatie zo goed als kompleet. Investeren in een W124 loont wel degelijk.
Geen enkele behoefte de avonturen aan te halen die een W212 of zijn opvolger meebrengt.
Met een goed verzorgde W124 weet je wat je hebt. Daar laat ik het bij 8-)
Gullwing
 


Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten