[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Opgelost: kleine raam/deurrubber buitenzijde : Carrosserie & Exterieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 9:19 am

Opgelost: kleine raam/deurrubber buitenzijde

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Opgelost: kleine raam/deurrubber buitenzijde

Berichtdoor Merceders200D » za jul 31, 2010 1:47 pm

Hallo MB'ers

Sinds enige tijd bemerk ik wind geluiden tijdens het rijden (nee, niet van mij zelf :P )
Het komt van de passagiers kant weg.
Ik ben erachter gekomen dat ik het bovenste hoekje van het rubber mis.
Het is het kleine rubber aan de buitenzijde.

Is dit simpel op te lossen met een nieuw rubber?
Is het makkelijk zelf te doen?
En kan iemand de werkwijze beschrijven?

Zie plaatje

Ik heb al antwoord, ben bij Klasse Klassiek geweest en daar is het e.a. duidelijk geworden :P
Bijlagen
Afb0558.jpg
Laatst bijgewerkt door Merceders200D op di aug 03, 2010 4:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
''Keep on chooglin'' !!!!
Avatar gebruiker
Merceders200D
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 515
Geregistreerd: za jan 23, 2010 3:19 pm
Woonplaats: Achterhoek
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten