[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
dakrails demonteren : Carrosserie & Exterieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 9:38 pm

dakrails demonteren

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

dakrails demonteren

Berichtdoor Paul-P » ma aug 30, 2010 4:38 pm

Heeft iemand ervaring met het demonteren van dakrails?

Ik kom niet bij het laatste moertje omdat daar de cilinder van de achterklep in de weg zit en weet niet hoe die weer makkelijk is uit te bouwen.

Mijn dak rails heeft wat beschadigingen en de donor auto heeft onbeschadigde dakrails. En nu mijn hemeltje er toch nog niet inzit dacht ik die ook even om te zetten maar dat viel even tegen.

Heeft iemand een idee dit klusje te klaren?
Avatar gebruiker
Paul-P
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 159
Geregistreerd: di aug 18, 2009 12:53 pm
Woonplaats: Delft
Type wagen: 250TD
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast