[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Tip voor het wisselen van W124 banden / velgen : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 6:57 am

Tip voor het wisselen van W124 banden / velgen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Tip voor het wisselen van W124 banden / velgen

Berichtdoor Juxtabolt » ma dec 28, 2009 12:24 pm

Zover ik weet zijn er twee soorten velgen in omloop voor de W124: stalen en aluminium.

De aluminium velgen gaan gepaard met lange schroeven en de stalen velgen met korte schroeven (tenminste zo is het bij mij).

Dit wist ik eerst niet en heb wegens de winter stalen velgen geinstalleerd met lange schroeven (dom dom dom dom). Dan hoor je achterin een vervelend tikkend geluid tijdens het rijden. Volgens mij is dit het tikken van de schroeven tegen de remmen omdat de lange schroeven te ver komen. NIET GOED want daarmee verrag je je bolide! Pas dus op welke schroeven je waar in draait!
Juxtabolt
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast