[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wie heeft deze auto al bekeken? : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 23, 2024 8:59 pm

Wie heeft deze auto al bekeken?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Wie heeft deze auto al bekeken?

Berichtdoor V-TWim » ma okt 18, 2010 9:02 pm

Is het een idee om een topic te openen zodat we wat van elkaars ervaring kunnen leren?

Ik wil binnenkort wel eens kijken bij de volgende auto: http://link.marktplaats.nl/385123530 maar misschien heeft iemand van de club hem al bekeken en kan ik mij een rit van dik 400 km besparen.

Volgens de eigenaar tikt de automaat als ie in de 1e trap of achteruit wordt gezet. Ook rijdt ie niet zuinig zegt ie. En daarom heeft ie nu een 200D gekocht. Verder moet het wel een redelijk nette auto zijn. Wie kan er iets van zeggen?
V-TWim
 


Re: Wie heeft deze auto al bekeken?

Berichtdoor Syn.Ther. » di okt 19, 2010 3:13 pm

ziet er bij elkaar geraapt uit, interieur hoort niet bij auto, al is dat niet direct relevant.

aan het stuur te zien is de km stand meer richting de 5/6 ton ipv 350dkm, al hoeft dat ook geen bezwaar te zijn.

als 1 en R al niet goed schakelen kun je wel op een bakrevisie of wissel rekenen.

al met al zou ik niet eens gaan kijken voor deze auto, maar thats me
Syn.Ther.
 


Re: Wie heeft deze auto al bekeken?

Berichtdoor V-TWim » di okt 19, 2010 4:39 pm

Kijk, goede info. Interieur heeft ie zelf inderdaad gewisseld omdat het oude er niet uitzag. De kmstand was met die mededeling dus inderdaad meteen ongeloofwaardig... Bonken van de bak kan de hardyschijf(geen idee hoe je 't schrijft) zijn?

Ik hoef geen spik en span W124. Want daar heb ik simpelweg het budget niet voor. Dat ie flink kilometers gemaakt heeft word ik ook niet meteen bang van en een beetje sleutelen lukt ook wel. Het punt is dat ik er ook niet al te veel geld in wil steken omdat ik de overheid voor geen meter vertrouw. Nu is er de regeling en morgen is ie weer weg. Dan zou het toch heel zuur zijn als je net een hele mooie dure Benz hebt aangeschaft. :sick:
V-TWim
 


Re: Wie heeft deze auto al bekeken?

Berichtdoor Syn.Ther. » di okt 19, 2010 5:38 pm

de klassieker regeling blijft, ook indien km heffing doorgaat, er is momenteel zelfs sprake van mogelijke herziening van de 31-12-1986 bevriezingsdatum, zie voor info bijvoorbeeld Fehac.

wat betreft km standen die zijn idd van minder belang, de hardy schijf is idd ook mogelijk, al heb ik vaak het idee dat als het zoiets eenvoudigs is de verkoper het beter even fixt, want verkoopt makkelijker.

maar hoe dan ook, vind het veel geld voor niet echt nette auto, en zeker niet geheel eerlijk.

ook de snelle verkoop, ach , die paar liter diesel, tegenover het genot van een super 6 cilinder, ..... of ik snap het niet

al met al, iets vreemd verhaal, maar wellicht ook een goede mogelijkheid daarmee wat aan de prijs te doen

succes met zoeken overigens, ben zelf enige weken geleden geslaagd voor 300CE 24,

top auto's verder
Syn.Ther.
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten