[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
turbo werkt wel maar komt niet in 20TD 1989 : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 20, 2024 6:37 am

turbo werkt wel maar komt niet in 20TD 1989

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

turbo werkt wel maar komt niet in 20TD 1989

Berichtdoor Carlsson » za okt 23, 2010 4:35 pm

Beste Forumbroeders,

Ik heb een probleem met de turbo van mijn 250TD.Mijn turbo komt sinds afgelopen dinsdag niet meer in ik ben bij diverse garages geweest maar elke garage zegt weer iets anders.als ik het luchtfilter eruit haal en gas geef hoor je dat de turbo wel in komt maar als je gaat rijden verder niets doet hij rijd dan als een normale 250.er was een garage die zei dat er iets niet goed was met de lucht inlaat toen heb ik gisterenavond de hele luchtinlaat afgebouwd en zo ook de gashendel en de electriche delen en ook de buisjes van de pomp naar de verstuivers.alles bekeken en schoongemaakt en er weer opgezet.ik ging toen rijden en de auto reed weer als vanouds tot vanmiddag toen was het weer gebeurd met de turbo.heeft iemand een idee wat het kan zijn ?.Ik moet er wel bij zeggen dat mijn verstuivers aan het einde zijn en die worden woensdag vervangen.Ik heb wel gezien dat de electriche draden van de pomp naar de computer lopen heeft het mischien met de computer te maken ?.Ik ben maar een leek op autotechniek mischien heeft iemand hier dit wel eens meegemaakt.

mvg


carlsson :?
Carlsson
 

Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten