[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Agavengrunn : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 3:29 am

Agavengrunn

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Agavengrunn

Berichtdoor Agavengrunn » wo jan 27, 2010 8:18 am

Hallo allemaal,

Ik ben Hendrik, 34 jaar en woonachtig in het mooie Groningen (stad). Zoals velen hier denk ik kom ik ook via de W123 club. Ik heb nog geen 124, maar ben zeker wel geinteresseerd. Ik heb nu een witte W123 300TD, maar wil in de toekomst wel es een mooie 124TD.

Mijn forumnaam verwijst naar mijn eerste W123, een prachtige agavengroene 200 en ik kom uut Grunn, vandaar.

Nog wat persoonlijke info, ik ben getrouwd, verwacht in maart mn eerste kind en ben werkzaam voor het Landelijk Informatiecentrum Voertuigcriminaliteit.

Grt Hendrik
Agavengrunn
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron