[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Versnellingsbak : W124 - Van alles wat....

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 11:19 pm

Versnellingsbak

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

Versnellingsbak

Berichtdoor Benz250D » zo aug 04, 2013 1:37 am

Heb een Mercedes W124 uit 1986 250D

Ik reed over de snelweg heen zodra ik de stoplicht naderde wou ik terug schakelen maar dat zat er niet meer in hij bleef in zijn 5 geen mogelijkheid om hem in de overige versnellingen te krijgen. Heb me Benz aan de kant gezet en een tijdje gewacht dacht mischien dat ie overhit is geworden.. maar niks.. krijg hem totaal niet meer in de overige versnellingen.. ben toen terug gereden in zijn 5 ( jah het kan echt ) Ik kon niet anders was midden in de nacht.. en moest terug naar huis.. Wat kan hier de oorzaak van zijn? kan iemand mij helpen
Benz250D
 


Re: Versnellingsbak

Berichtdoor Siloco » zo aug 04, 2013 8:17 am

Ik vermoed dat je rubbers van je schakelstangen versleten zijn en zodoende je schakelstangen zijn vastgelopen.
Effe onder de auto kruipen ter hoogte van de versnellingsbak daar bevinden zich de schakelstangen zijn 3 stuks.
Die eens goed op en neer bewegen als zij vrij komen zal je weer kunnen schakelen.
Schakelstang rubbers bij de Mercedes dealer halen zijn niet zo duur.
Siloco
 


Re: Versnellingsbak

Berichtdoor GekkeHenkie » zo aug 04, 2013 10:08 am

Heb ik ook gehad bij mijn W201.
Er was een pen van het schakelmechanisme verdwenen.

Kun je je pook wel bewegen of zit die ook vast?

Oplossing inderdaad even eronder kruipen en kijken. Ik meen zo uit mijn . Hoofd de linkerzijde van je bak.
GekkeHenkie
 


Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten