[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
CNG (aardgas) installatie : LPG Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 1:00 pm

CNG (aardgas) installatie

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

CNG (aardgas) installatie

Berichtdoor lolke » ma nov 22, 2010 4:17 pm

Hallo allen,

Vrijdag vroeg ik informatie aan bij greenes.nl over het evt. installeren van een aardgas installatie in mijn W124 300E K-jetronic. Vandaag kreeg ik feedback. Ze rieden het me af i.v.m. de K-jetronic. De injectie zou onvoldoende mogelijkheden geven om de afstelling adequaat af te stemmen op gebruik van CNG. Jammer natuurlijk, maar wel een klasse bedrijf. Ze namen de tijd om me uit te leggen waarom ze het af raden, ze hadden ook gewoon een installatie kunnen verkopen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat dit best eens heel interessant zou kunnen zijn voor diegenen met een modernere motor. (Zover ik het begreep: het lijkt er op dat indien de motor geschikt is voor G3, deze ook geschikt is voor CNG, maar als je het zeker wilt weten moet je het even navragen).

groeten,
Lolke
lolke
 

Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast