[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Zoek garage voor onderhoudsbeurt : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 23, 2024 9:31 pm

Zoek garage voor onderhoudsbeurt

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Zoek garage voor onderhoudsbeurt

Berichtdoor Robbenz » ma nov 01, 2010 1:57 pm

Beste Leden,
Mijn W124 Mercedes 230TE bj. 1991 heeft een 170.000 km onderhoudsbeurt nodig. Nu kan ik natuurlijk naar een goedkope garage gaan, uiteraard ook naar een Mercedes dealer met jonge monteurs die alles weten van de huidige verkochte Mercedessen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een garage die mijn Benz uit 1991 een goeie onderhousbeurt kan geven. Met andere woorden een garage met een monteur die nog liefhebber is van dit soort echte auto's.
Weet iemand zo'n garage in Twente of net daar buiten.
Graag jullie reactie.
Alvast bedankt.
Grtn, Rob
Robbenz
 


Re: Onderhoudsbeurt

Berichtdoor E320C » di nov 02, 2010 8:19 pm

Rob,

Ik woon zelf in Rijssen, maar breng mijn W124 voor de beurten en reparaties naar Bijsterbosch in Heerde. Kleine garage met persoonlijke benadering en een liefde voor oude MB's. Ik kreeg dit adres via Nijkamp-Vaassen (youngtimer MB). Bijsterbosch geeft alle MB's van Nijkamp een afleveringsbeurt etc. Tot nu toe bevalt mij dit uitstekend. Het is even de IJssel over, maar ik vind het de moeite waard.
E320C
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 78
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 11:52 am
Roepnaam:
Type wagen: E320
Bouwjaar: 1994
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Onderhoudsbeurt

Berichtdoor Tommy » di nov 09, 2010 9:37 pm

Hallo Rob,

Een goed adres is ook net over de grens in Emmerich.
Herbrand Mercedes Dealer, Tackenweide 33, Emmerich. Tel 00 49 282296660

Een telefoontje kan nooit kwaad en je wordt uiterst correct geholpen.

Succes,

Tommy
Avatar gebruiker
Tommy
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 40
Geregistreerd: za nov 06, 2010 3:37 pm
Woonplaats: Liemerse Land (Gld)
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Ja


Re: Zoek garage voor onderhoudsbeurt

Berichtdoor Robbenz » ma nov 29, 2010 10:59 pm

Vandaag is de Benz bij Bijsterbosch in Heerde geweest. Bij aankomst zag ik de eerste W124 al staan. Dat gaf al een vertrouwd gevoel. Wat er daarna gebeurde, kan ik kort over zijn: Tjeeee wat een service. Ik wilde wachten op de reparatie van de fusee-kogel en de kleine beurt. Volgens de eigenaar kon dat wel even duren, maar daar had ik geen probleem mee. Kreeg ik toch een keurige A-Klasse mee om mee naar huis te gaan (enkele rit is toch bijna 80 km) en diende alleen weer te zorgen dat de tank weer vol was bij terugkomst. Geen extra kosten dus voor deze leenauto. In de loop van de middag een telefoontje dat de reparatie en de beurt gedaan waren. Bij aankomst de sleutels weer gewisseld en tevreden weer naar huis gereden. Wat de kosten van de reparatie (fusee kogel vervangen; kijk maar bij mensen die er ervaring mee hebben en een stukje hierover geschreven hebben) en de beurt betreft: ik zal geen bedrag noemen, maar voor dat geld kan je het echt zelf niet.
Ik heb geen aandelen in Bijsterbosch Autoservice te Heerde en ben er via een tip van deze site gekomen, maar ik heb alleen complimenten en kan Bijsterbosch bij een ieder aanraden. Je bent geen nummer, je bent een klant, ook als je er net als ik voor de eerste keer komt.
Robbenz
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten