[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
trouwerij : Op reis met mijn W124

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 6:09 am

trouwerij

Hier kun je reisverhalen met foto's kwijt die je met je W124 hebt gemaakt.

trouwerij

Berichtdoor RaiN » za mei 10, 2014 11:43 pm

Deze week te horen gekregen dat we vrij krijgen voor de trouwerij van mijn nichtje, dus in juli gaan we met de Benz daarheen, het is een stukje rijden, namelijk in Zweden, foto's volgen dan uiteraard, ben benieuwd hoe de reis verloopt.
RaiN
 


Re: trouwerij

Berichtdoor Combi-Power » ma mei 12, 2014 4:54 pm

Mooi ritje ja, en maak ook mooie plaatjes van de rit en de Benz hè 8-)
Veel plezier daar op de bruiloft en geniet van elke kilometer daar naar toe :dance:

Gr, Mars
Combi-Power
 


Re: trouwerij

Berichtdoor TIZZ » ma mei 12, 2014 7:01 pm

Ga er lekker van genieten!
En natuurlijk een mooie en veilige rit.
TIZZ
 


Re: trouwerij

Berichtdoor RaiN » ma mei 12, 2014 9:00 pm

dank u dank u.... gaat vast een lekker ritje worden...

misschien eerst wat aandelen Shell kopen voor het verbruik :D
RaiN
 


Re: trouwerij

Berichtdoor RaiN » do jul 24, 2014 9:08 pm

een goede avond mede forummers,

vandaag terug gekomen van het ritje (eigenlijk meer RIT) Varmland Zweden, ongeveer 1600km enkele reis, helemaal probleemloos verlopen, pas na 10 uur rijden langzaamaan eens een onprettig gevoel in mijn rug gekregen, een groot compliment voor het comfort van de Benz.

Het verbruik viel me ook reuze mee, in Zweden zelf, snelheid tussen de 90 en 110km per uur een verbruik van 1:13,9 iets wat ik pas geloofde na het 3x te controleren.

de terugweg, met een snelheid tussen de 140 en 160 1:11, al met al geen reden om te klagen dus.

Wel wat last gehad van vandalisme in noord Duitsland, daar heeft iemand de ster proberen af te breken, toen dit niet bleek te lukken, heeft deze persoon maar het glas van het linker knipperlicht meegenomen als aandenken, is inmiddels uiteraard vervangen en ze ziet er weer goed uit.

Voordat we gingen hebben nog even de voorschermen vervangen, eindelijk heeft de sloper in Aachen ze voor ons klaar gelegd, dus ook wat dat betreft ziet ze er weer goed uit.

Alleen de hobbelige bospaadjes in Varmland vond ze niet zo fijn, dus die hebben we dan met de Citroën AX van mijn nichtje gedaan, die staat net wat hoger op zijn pootjes

Foto's volgen nog, we zijn net thuis en eigenlijk best brak, gisteravond half 9 vertrokken, vanmiddag om half 2 in Geleen, andere nichtje afgezet en dan nog even bij iedereen langs om verslag uit te brengen van de vakantie.

Alleen heb ik vrees ik niet al te veel kans gehad mooie foto's te maken, wel heeft Jessie, mijn vriendin wat foto's gemaakt die passen in het topic "uitzicht over de ster".

ook het kersverse bruidspaar vond onze Benz een mooi exemplaar, dat terwijl ze niet eens van Mercedes houden, uiteraard vonden ze haar geweldig toen ze met haar onderweg waren, het comfort, de stijl, het gevoel van degelijkheid....
RaiN
 


Re: trouwerij

Berichtdoor DJS » vr jul 25, 2014 11:06 am

Leuk verslag, ik wacht met smart op de foto's. :D
DJS
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 3616
Geregistreerd: za dec 31, 2011 9:12 am
Type wagen: 250TD
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Op reis met mijn W124

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten