Na twee maanden de auto in bezit te hebben (die het perfect doet), is er een G3 Prins VSI geinstalleerd. De keuze voor Prins, is ingegeven door de goede ervaringen die W124 280/320/420/500 bezitters hebben in Duitsland.
De inbouw is geheel naar wens en perfect uitgevoerd door AGIT in Rijssen (met dit inbouwstation had ik goede ervaring met een 190 2.0). Het rijdt verder prima, geen verschil tussen benzine en LPG. De installatie komt in werking bij 40 graden koelvloeistoftemperatuur, wat na een paar honderd meter al het geval is. (zal van de winter wel wat langer duren). Ik heb gekozen voor een 74 liter ringtank, waar na aanpassing van de vlotter 70 liter inpast. De vulopening zit achter het benzineklepje, dit is wat krap, maar werkt zonder problemen. In Duitsland zie je vaak een 8mm mini-aansluiting, maar dan duurt het tanken wel lang. De schakelaar naast het contactslot. Bijgevoegd een aantal foto's.