[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ronnie62 : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 6:18 am

Ronnie62

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Ronnie62

Berichtdoor Ronnie62 » zo apr 04, 2010 11:51 am

Hoi,

ik ben Ronald ben 47Jaar, getrouwd hebben een zoon die zijn rijbewijs ook al heeft en ben (nog) niet in bezit van een W124. Heb momenteel een aantal VW golfs MK1 in bezit, waarvan twee cabrio's.
Voor vervanging van mijn huidige daily met G3 LPG installatie, lees; niet meer willen sponsoren van Den Haag, ga ik op zoek naar een Benz die nog belastingvrij wordt of al is.
ik hoop via deze club meer info te kunnen verzamelen om uiteindelijk de knoop te kunnen doorhakken.
Ik heb al wat info verzameld en ik zit te denken aan een 230benzine om er LPG in teleggen of een 200 of 250 diesel.
Ik ben alleen redelijk veeleisend qua uitrusting.
Automaat, airco, schuifdak, tempomaat, getint glas (geen lederen bekleding)

Grtz Ronald
Ronnie62
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron